Vásárlás/Ajánlatkérés mezők
Használj weboldaladon minél kevesebb kitöltendő mezőt, hiszen a vásárlók nem szeretnek ezzel sokat foglalkozni. Csak a legszükségesebb információkat kérd be, amelyekre tényleg szükség van a terméked vagy szolgáltatásod megvásárlásához.
Ügyfélvélemények
Hogyan legyen több vásárlóm? Jelenítsd meg korábbi ügyfeleid poztitív véleményezéseit weboldaladon, hiszen az értékelések nagyban befolyásolják a felhasználók döntését. Nincs is jobb visszajelzés egy kiváló értékeléseket szerzett vállalkozásnál.
A hajtás fölött
A konverziós elemek, gombok, amelyek feliratkozásra vagy vásárlásra buzdítanak, kerüljenek a hajtás fölé, hogy jól láthatóak legyenek, mégis könnyen elérhetők a felhasználók számára.
Ajánlj kapcsolódó termékeket
Ha már a felhasználó épp egy terméked vagy szolgáltatásod nézi, érdemes megjeleníteni a képernyőn hasonló kategóriájú terméket is. Ezzel is arra ösztönözve, hogy ha esetleg hasonlót, de kicsit mást keres, könnyebben megtalálja.
Készletek
Termékeid tükrében érdemes megjelenítened, hogy éppen mennyi van raktáron. Ha a felhasználó látja, hogy csak épp 1-1 darab, akkor nagyobb valószínűséggel fogja azonnal megvenni, nehogy lemaradjon róla.
Kommentek
Még nincsnenk hozzászólások.